Servicii

          1. Procurarea echipamentelor:
          In urma analizei activitatii clientului Eraconsult ii va recomanda echipamentele care i se potrivesc cel mai bine din punctul de vedere al necesitatilor, evaluand brand-ul cere se potriveste cel mai bine din punc de vedere al calitatii si al bugetului. Avand o buna cunoastere a pietei IT, Eraconsult negociaza cu furnizorii sai pentru a primi cele mai bune preturi si termene de plata pentru necesarul de echipamente, asigurand necesarul logistic pentru ca echipamentele sa fie livrate la locatia dorita si va efectua instalarea si integrarea in sistemul dumneavoastra informatic.
          2. Evaluarea infrastructurii:
          Specialistii nostri vor veni la sediul dumneavoastra si vor vedea care este situatia sistemului it, il vor evalua din punc de vedere operational, al securitatii, al procedurii de back-up si vor prezenta un raport constatator, pa baza caruia vom hotari impreuna care sunt masurile necesare pentru imbunatatirea functionarii acestuia.
          3. Statii de lucru si servere:
 - Instalare hardware;
 - Instalare software;
 - Configurare initiala;
 - Optimizare;
 - Securizare;
          4. Stocare de date:
 - Instalare;
 - Configurare initiala;
 - Integrare in reteaua curenta;
          5. Retele de date si voce:
 - Design;
 - Proiectare;
 - Instalare;
 - Testare;
          6. Securitate date:
 - Solutii integrate de securitate – protectie retea, antivirus/antispam, control acces in retea;
 - Arhivare si restaurare date – Disaster Recovery si Business Continuity;
 - Monitorizarea activitatii in retea – administrarea accesului la Internet, e-mail si retea
          7. Outsourcing:
          Serviciile de outsourcing oferite de Eraconsult vin in intampinarea institutiilor, firmelor si organizatiilor pentru care nu se justifica existenta unui departament de suport tehnic propriu.
          Infiintarea unui departament de suport tehnic propriu presupune angajarea de personal calificat, realizarea de cursuri de pregatire, blocarea unor resurse logistice, precum si financiare necesare pentru plata salariiilor, taxelor si impozitelor aferente acestora.
          Beneficiile outsourcing-ului:
 - Externalizarea serviciilor de suport tehnic permite optimizarea costurilor si asigurarea eficientei sistemului informatic;
 - Controlul costurilor proiectelor;
 - Reduce costurile cu personalul;
 - Avantajul accesarii expertizelor tehnologice si instrumentare;
 - Focuseaza asupra nucleului afacerii;
 - Securitate;
 - Complexitate




 
ESET Smart Security 4
 
ESET Smart Security 4